Uitstapje naar de chinese muur

24 april 2017 - Beijing, China

Vanmorgen om 7.30 de wekker.
Na een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet waren we klaar voor de klim partij op de chinese muur.
Om 9.00 werden we opgehaald door onze vrolijke en enthousiaste chauffeur Joe.
Na een ritje van 1,5 uur waren in Mutianyu. Dit is een rustigere plek en toch mooier dan we 11 jaar geleden de muur hebben beklommen.
Voor Liam is het hier ook leuker, want je kan het eerste stuk met de kabelbaan en terug zijn we rodelend gegaan, dat was echt super. We hadden strak blauwe lucht, perfecte dag voor deze trip, kon je mooi ver kijken.
Toen we terug kwamen, hebben we afgeblust met een duik in het zwembad.
Daarna Beijing bij avond bewonderd en door de grote winkelstraat gewandeld en wat gegeten.
Morgen gaan we naar de verboden stad. Dit is op loopafstand, zitten direct in het centrum, perfect!

1. Rolanda:
    24 april 2017
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wat een prachtig weer!
  2. Opa en oma:
    24 april 2017
    Toppi zie dat jullie genieten
  3. Hennie en Hilbrand:
    24 april 2017
    Mooi om zo mee te genieten van jullie reis...mooie plaatjes ook....
  4. Hennie en Hilbrand:
    24 april 2017
    Top, dat jullie zo genieten. Prachtige foto's ook. Enne.... Waren dat garnalenspiesjes op de foto? Of toch iets heel anders? Veel plezier morgen.
  5. Je mannetje:
    25 april 2017
    Nee hennie, dat waren kleine schorpioenen spiesjes en ze waren gegarandeerd vers, want ze leefden nog volop. Nee, niet gegeten, daar ligt zelfs voor mij toch ook een grens.!
  6. Joukje &Richard:
    25 april 2017
    Leuk om jullie zo te volgen. Hopelijk is jullie conditie goed .veel trappen lopen op de muur zo te zien . Veel plezier nog en geniet er volop van . XXX
  7. Lea:
    27 april 2017
    Wat leuk om te lezen Reina en wat een prachtige foto's van de Chinese muur!