Uitstapje naar verboden stad

25 april 2017 - Beijing, China

Na goede nachtrust wekker weer om 7.00 , zodat we na relaxt ontbijt de wandelschoenen weer aan konden trekken.
Om 9.00 haalde gids ons op voor een wandeling in de verboden stad. Om eerst de energie te besparen hebben we een taxi genomen.
Het was er druk, maar we zijn er mooi op tijd, volgende week heeft china weekje vakantie en hoef je dit niet te doen. Was leuk om te zien, wij waren er al eerder geweest, maar voor Liam nu de eerste keer . Vorige keer zat ze in de buggy en ging alles nog bij haar langs.
Terug te voet afgelegd. Daarna ben ik samen met Liam nog even paar winkeltjes bij langs geweest. Nu gaan we ons even vergrijpen aan de mac donalds op speciaal verzoek van Liam en Ronald.
Morgen geen wekker en gaan we zelf nog even de dag invullen onze laatste dag in Beijing.

1. Joukje &Richard:
    Morgen maar even lekker uitslapen . Heeft Liam vast nodig (-;
  2. Ingrid Zwerver:
    25 april 2017
    Leuk Reina om te zien en te lezen wat jullie allemaal mee maken! Ik wens jullie nog heel veel plezier en kijk uit naar jullie volgende blogs en foto's! Groetjes ingrid
  3. Hennie en Hilbrand:
    25 april 2017
    Weer een mooie dag gehad, zo te zien.... Morgen lekker relaxed dagje.
    Geniet ervan.
  4. Ellen stuurop:
    25 april 2017
    Heel veel plezier samen in dat indrukwekkende prachtige land. Leuk om jullie blogs te lezen.
  5. Kees:
    26 april 2017
    Mooi om te zien, indrukwekkend. Veel plezier met wat nog komt.